O treime din barbati si-ar putea reduce problemele cardiace, daca ar consuma intre patru si zece pahare de alcool pe zi. Aceasta este concluzia unui studiu care a starnit controverse printre cercetatorii din intreaga lume.
Potrivit studiului, cei care consuma intre patru si zece pahare de alcool pe zi, isi pot injumatati riscul de imbolnavire. Astfel, alcoolul ar putea reduce problemele de inima, pentru o treime dintre barbati, sustin cercetatorii.
Nu doar barbatii pot obtine beneficii de pe ur...